Darbo aplinka: erdvės ir paslaugų derinys

Darbo aplinka yra daug daugiau nei tik kvadratiniai metrai. Be fizinės biuro patalpos, kiekvienai bendrovei reikia pagrindinės infrastruktūros ir paslaugų kasdienei savo veiklai vykdyti.

Iš ko susideda Technopolio darbo aplinka?

Be įmonės biuro patalpų, jos darbo aplinka yra pagrindinė universiteto infrastruktūra ir paslaugos, būtinos visų operacijų vykdymui. Šios svarbios pagrindinės paslaugos apima priėmimą, saugumą, pašto paslaugas ir renginius.

Fiksuotos paslaugos:

Daugeliui įmonių ir jų darbuotojams reikia papildomų paslaugų, kad jų kasdienis gyvenimas būtų lengvesnis. Šios paslaugos apima galimybę išsinuomoti kambarius susitikimams ir renginiams arba panaudoti bendradarbystės erdves nuotoliniam darbui. Įmonėms taip pat gali prireikti specialistų pagalbos kuriant funkcionalią ir efektyvią biuro patalpų erdvę.

Papildomos paslaugos:

Mūsų klientai gauna 20% nuolaida konferencijų salių nuomai.

Susidomėjote? Mes pasiruošę Jums padėti rasti geriausią sprendimą!

Kodėl mūsų darbo aplinka kitokia?

Dažniausiai paslaugos, reikalingos biurui, yra užsakomos iš skirtingų tiekėjų ir jais rūpinasi pati įmonė, dauguma atvejų – biuro administratorė turi visą kontaktų sąrašą ir daugybę tiekėjų, kuriuos turi sukoordinuoti. Mes manome, kad šios paslaugos yra neatsiejama biuro dalis ir funkcionali bei efektyvi darbo aplinka turi būti kuriama pasitelkiant patikimus ir profesionalius paslaugų partnerius. Tikime, kad mažiau rūpesčių kasdieniais buitiniais dalykais, mūsų klientams reiškia daugiau laiko ir galimybių koncentruotis į verslą ir komandą.

Pateikiame holistinio sprendimo, jungiančio erdvę ir paslaugas, privalumus:

  1. Padeda jums įvertinti faktines išlaidas, susijusias su biuru ir reikalingomis paslaugomis ir gauti geriausią kainą (nes mes konkursuojame visus tiekėjus ir užtikriname kokybės/kainos sprendimus);
  2. Jūsų įmonės administracijai nereikia koordinuoti tiekėjų, daryti užsakymų, jūs turite vieną kontaktą visiems klausimas – Technopolį! Ir tai reiškia, kad jūsų komanda turi daugiau laiko kitiems darbams.
  3. Pakeičia Jūsų požiūrį į darbo aplinką – tai ne tik grindys ir langai, bet ir platesnė sistema, galimybė kurti sėkmingą įmonės kultūrą, naudojantis efektyviausiais sprendimais bei profesionalų įžvalgomis.
Tradicinis pasiūlymas: kvadratiniai metrai, pagrindinė infrastruktūra ir papildomos paslaugos, tiekiamos skirtingų paslaugų tiekėjų Technopolio pasiūlymas: darbo aplinka yra holistinis sprendimas, apimantis erdvę ir paslaugas
Nuoma  Nelanksti ir ilga (iki 5–10 metų), t.y. patalpos nėra pritaikomos prie besikeičiančių įmonės poreikių.  Nuoma ir biuro plotas yra lankstūs ir pritaikomi prie besikeičiančių įmonės poreikių.
Bendri kaštai  Blogiausiu atveju labai dideli, dažnai – sunkiai nuspėjami iš anksto, nes neįmanoma apskaičiuoti/palyginti kaštus iš anksto.  Mažos, skaidrios ir lengvai palyginamos bendros išlaidos, nes visos paslaugos yra apmokestinamos iš anksto sutartomis kainomis; pastatuose yra įdiegta pagrindinė infrastruktūra, o kliento įmonė nenaudoja savo išteklių infrastruktūros valdymui.
Paslėpti kaštai  Paslėpti kaštai gali būti lengvai patiriami perkant prekes biurui arba pasitelkiant papildomus resursus administraciniams darbams atlikti, kuriuos sunku įvertinti iš anksto arba įtraukti į prie bendrųjų kaštų.  Bendrovėje nėra jokių paslėptų išlaidų, nes centralizuotas užsakomųjų paslaugų teikimas išlaisvina kliento personalą nuo paslaugų partnerių paieškos, užsakymų ir kitų administracinių reikalų.
Sutarčių skaičius  Be pagrindinės nuomos sutarties, gali būti sudaroma iki 15 papildomų sutarčių, o jų valdymas ir tiekėjų koordinavimas reikalauja Jūsų komandos laiko ir jėgų.  Reikalinga tik viena sutartis – su Technopoliu, o užsakomos paslaugos valdomos, administruojamos ir kokybė prižiūrima mūsų.
Pagrindinės paslaugos  Būtinos pagrindinės paslaugos turi būti užsakytos laiku ir jų tiekimas užtikrintas nuo įsikėlimo į patalpas. Tai reiškia, kad pirmiausia reikia atlikti kainų apklausą, susitikti su tiekėjais, atrinkti tinkamus. Žinoma, tai užtrunka laiko, o geresnę kainą pateikę tiekėjai dažnai turi ir paslėptų sutarties sąlygų, kainos derybos priklauso ir nuo lokacijos arba užsakymų dažnumo / kiekio.  Žinome, kad kraustymasis į naują biurą sukelia daug rūpesčių, todėl norime juos palengvinti siūlydami savo klientams visas svarbiausias paslaugas (valymą, internetą, patalpų apsaugą, recepcijos paslaugas, netgi – biuro dizainą, baldus ir augalus) užsakant iš anksto, o jos automatiškai pradedamos tiekti jau nuo pirmosios darbo dienos naujose patalpose. Iš anksto suderiname paslaugų kainą, todėl jums lengva biudžetuotis savo įmonės kaštus, be to – nereikia rūpintis administravimu ir kokybės priežiūrą.
Papildomos paslaugos  Papildomų paslaugų, pvz., restoranų ir paslaugų, skirtų darbuotojams, prieinamumas, kokybė ir kaina skiriasi priklausomai nuo tiekėjo, biuro vieto, paties paslaugų tiekėjo.  Technopolio pastatuose kuriame jums reikalingą infrastruktūrą – restoranus, konferencijų ir susitikimų sales, poilsio erdves ir kt, jas galite lengvai rezervuoti ir lanksčiai naudoti.
Paslaugų valdymas  Sutarčių portfolio ir perkamos paslaugos yra valdomos įvairiais būdais, decentralizuotai, kartais – už tai atsakingi net keli žmonės, o tai padidina žmogiškųjų klaidų bei paslėptų išlaidų tikimybę.  Vienas paslaugų tiekėjas centralizuotai valdo ir prižiūri visą biuro nuomos, paslaugų biurui ir patalpų priežiūros paketą, jūs turite vieną kontaktą, į kurį kreipiatės visais klausimais.
Bendra infrastruktūra  Bendra infrastruktūra (įskaitant susitikimų, renginių, bendradarbystės erdves ir paslaugas) dažnai turi būti perkama atskirai, iš trečiosios šalies, o jų prieinamumas, kaina ir kokybė skiriasi. Kainų patikrinimas, užklausos tiekėjams užima laiko ir reikalauja komandos indėlio.  Bendra infrastruktūra Technopolio pastatuose yra įrengiama ir iš karto prieinama klientams už konkurencingą kainą, lengvai rezervuojama ir ja naudotis paprasta. Technopolio recepcijos darbuotojai visada pasirengę atsakyti į klausimus, suteikti reikalingą informaciją jūsų svečiams ar klientams.
Verslo ryšiai ir bendruomenė  Bendri pastato bei patalpų sprendimai nėra kuriami siekiant pagerinti verslo ryšių užmezgimo galimybes bei auginti bendruomeniškumo jausmą.  Biuro miestelio aplinka ir bendra infrastruktūra kuriama taip, kad padėtų kurti verslo ryšius bei skatintų bendruomeniškumą. Technopolio biurų pastatuose nuolat organizuojamos įvairios socialinės iniciatyvos, bendruomenės renginiai.
Erdvės efektyvumas  Prastas erdvės efektyvumas, nes klientams paprastai siūlomas tam tikras kvadratinių metrų skaičius darbo vietoje. Pavyzdžiui, Helsinkyje, vidutinis vienos darbo vietos plotas yra 23 m².  Erdvė planuojama efektyviai, klientas gauna visapusišką darbo aplinką, sukurtą pasitelkiant funkcinį biuro planavimą, o ne kvadratinius metrus.
Patalpų pasiūlymas klientams  Patalpos yra siūlomos remiantis bendru plotu, kvadratiniais metrais, t.y. kaip produktu, kuriame paprastai nėra į vartotoją orientuotų paslaugų tiekimo bei siūlomos kokybės kontrolės.  Patalpos yra gaunamos kaip paslauga, jos visada pritaikomos individualiems įmonės ir jos darbuotojų poreikiams.
Mes visada suteikiame klientams reikalingą informaciją bei padedame vertinti poreikius bei projektuoti darbo aplinką. Paslaugų kokybė yra nuolat tikrinama atliekant klientų pastenkinimo tyrimus ir bendraujant su klientais tiesiogiai.